Pomoc techniczna


    Z bezpłatnej pomocy technicznej mogą korzystać wszyscy Użytkownicy programów Yarston korzystający z aktualizacji lub abonamentu, a także osoby zainteresowane zakupem programu.

    Pomoc techniczna świadczona jest poprzez internet lub telefonicznie.

    Wieloletnie doświadczenia oraz niezawodność programów powodują, że taka forma pomocy jest wystarczająca i nigdy użytkownicy programów Yarston nie musieli korzystać z pomocy specjalistów informatyków z wyjątkiem przypadków, gdy przyczyną trudności jest sprzęt lub inne oprogramowanie. Ale nawet w tych przypadkach specjaliści Yarston często pomagają rozwiązać problemy


W przypadku potrzeby uzyskania pomocy prosimy:

1. wypełnić formularz (kliknij) i przesłać go do Yarston lub

2. skorzystać z funkcji Kontakt znajdującej się w każdym programie lub

3. skontaktować się e-mailem: yarston@bhp1.pl


W rzadkich wypadkach:

1. pojawienia się komunikatu: "Program nieprawidłowo wykonał operację.."

należy skorzystać z automatycznego systemu pomocy technicznej używając przycisku: Zgłoś do Yarston znajdującego się po prawej stronie okienka, wpisać własny adres e-mail i Akceptuj, a w pojawiającym się polu edytora tekstu opisać możliwie dokładnie czynności wykonywane przed pojawieniem sie komunikatu. Zatwierdzenie operacji: Wyślij  na górze po prawej stronie edytora tekstu.

2. Gdy program nie był jeszcze zarejestrowany:

należy przekleić do e-maila treść znajdującą się pod przyciskiem Szczegóły  i wysłać na adres: yarston@bhp1.pl